Jak założyć konto i zacząć raportować do ZSMOPL?

W celu podłączenia lokalnego systemu informatycznego do ZSMOPL potrzebne są:

  1. Kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufany (PZ).
  2. Konto na platformie P2.
  3. Konto podmiotu raportującego w ZSMOPL
  4. Certyfikat niekwalifikowany.

Proces podłączenia do środowiska produkcyjnego ZSMOPL składa się z następujących kroków:

  1. Założenie konta dla administratora lokalnego podmiotu na platformie P2.
    Przejdź do wideo
  2. Złożenie wniosku o założenie konto podmiotu raportującego w ZSMOPL.
    Przejdź do wideo
  3. Import certyfikatu służącego uwierzytelnianiu danych przesyłanych do ZSMOPL.
    Złożenie wniosku o rejestrację konta w ZSMOPL dla podmiotu raportującego – apteki szpitalne i działy farmacji w podmiotach leczniczych

Jak złożyć wniosek o rejestrację konta w ZSMOPL? Film instruktażowy.

Jak złożyć wniosek o rejestrację konta w ZSMOPL? Film instruktażowy dla apteki szpitalnej / działu farmacji. (plik PDF)