Jak korzystać z SOID?

Sprawdzenie zapotrzebowania w SOID

Każdy kto posiada dane potrzebne do identyfikacji zapotrzebowania, może je zweryfikować na stronie SOID. Wymagane jest wprowadzenie dwóch z trzech dostępnych wartości.

Plik do pobrania: Sprawdzenie zapotrzebowania na produkt leczniczy bez logowania w SOID.pdf

Poniżej film pokazujący, jak sprawdzić zapotrzebowanie na produkt leczniczy. 

 

  

Sprawdzenie zapotrzebowania na produkt leczniczy

Zakładanie konta lekarza lub konsultanta w systemie SOID

Do założenia konta lekarza lub konsultanta niezbędne jest założenia konta na platformie UEOZ, a następnie złożenie wniosku o konto w SOID. W tym celu niezbędne będzie podanie m.in. numeru NPWZ.

Plik do pobrania: Zakładanie konta lekarza w systemie SOID.pdf

Poniżej film pokazujący zakładanie konta lekarza.

 

 

Zakładanie konta lekarza w systemie SOID

Elektroniczne podpisywanie dokumentów w systemie SOID

SOID wymaga podpisu elektronicznego do złożenia wniosku o założenie konta w SOID oraz do podpisywania zapotrzebowań i zgłoszeń. SOID umożliwia użytkownikowi podpisywanie następującymi podpisami elektronicznymi:

  1. Kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym,
  2. Certyfikatem ZUS,
  3. Profilem Zaufanym.

Plik do pobrania: Elektroniczne podpisywanie dokumentów w systemie SOID.pdf

Poniżej film pokazujący elektroniczne podpisywanie dokumentów.

 

 

Elektroniczne podpisywanie dokumentów