Aplikacja mojeIKP w codziennej opiece nad pacjentem

Czy Twoi pacjenci korzystają z aplikacji mojeIKP? To nowoczesne narzędzie znacząco zmienia sposób zarządzania zdrowiem pacjentów, eliminując potrzebę papierowych dokumentów i usprawniając codzienne zarządzanie sprawami zdrowia.

Z bezpłatnej, mobilnej aplikacji mojeIKP korzysta obecnie – po 4 latach od jej uruchomienia – 2 mln 947 tys. osób, w tym:

  • dzieci: 4,6 tys.
  • osoby w wieku 50–64: 570 tys.
  • osoby w wieku 65 i więcej lat: 300 tys.

Korzyści płynące z używania mojeIKP

  • Bezproblemowy dostęp pacjenta do e-recept i e-skierowań:
    • Może łatwo wyszukiwać i odbierać e-recepty oraz e-skierowania bezpośrednio na swoim telefonie.
    • Może wykupywać leki, pokazując farmaceucie kod QR, co eliminuje konieczność wydawania papierowych wydruków.
    • Może wykupić leki, nawet jeśli nie ma w danej chwili dostępu do internetu.
    • Może odebrać dokumenty elektroniczne dziecka lub upoważnić kogoś bliskiego do odbioru ich e-recept.
  • Przejrzystość i dostępność historii medycznej:
    • Aplikacja mojeIKP oferuje pacjentom przejrzysty dostęp do ich historii zdrowia, co ułatwia lekarzom śledzenie postępów w leczeniu.
    • Pacjent może przez mojeIKP udostępnić lekarzowi, pielęgniarce, farmaceucie swoją historię leczenia, w tym historię e-recept.
    • Pacjent może sprawdzić w aplikacji mojeIKP swój harmonogram leczenia i wizyt w ramach indywidualnego planu opieki medycznej (IPOM).
  • Wsparcie leczenia i przypominanie o leczeniu:
    • Aplikacja ma funkcję przypominania pacjentom o zażywaniu leków, co umożliwia dawkowanie leków zgodnie z zaleceniami lekarskimi bez potrzeby korzystania z dodatkowych papierowych instrukcji.
    • Pacjent może sprawdzić w każdej chwili dawkowanie i ulotkę leku.
    • Pacjent może zamówić online ponowne recepty na leki, które stale bierze. To zmniejsza obciążenie pracą placówki.
  • Umawianie konsultacji, zabiegów i badań:
    • Pacjent może rezerwować terminy szczepień na COVID, szczepienia dziecka przeciw HPV, mammografii, cytologii, wizyty u kardiologa.
    • Pacjent może skorzystać z programu profilaktycznego Moje Zdrowie dla osób, które skończyły 20 i więcej lat, wypełniając ankietę na mojeIKP.

Aplikacja mojeIKP to innowacyjne narzędzie, które ułatwia zarówno pacjentom, jak i profesjonalistom medycznym codzienne funkcjonowanie. Zachęcamy do polecenia jej swoim pacjentom. Dzięki niej można usprawnić swoje działania, zredukować biurokrację i skupić się na tym, co najważniejsze – opiece nad pacjentami.