Jesteś w:
Zgłoszenie danych o użytkownikach systemów SDS i e-rejestracji
Zgłoszenia na szczepienie przeciw COVID-19
Centrum e-Zdrowia udostępniło w aplikacji gabinet.gov.pl możliwość zgłoszenia na szczepienie przeciw COVID-19 użytkownikach systemów: System Dystrybucji Szczepionek (SDS) oraz e-rejestracja.
Po zalogowaniu się do gabinet.gov.pl osoba, która działa z upoważnienia i w imieniu podmiotu wykonującego działalności leczniczą, który zakwalifikował się do Narodowego Programu Szczepień, musi wykonać czynności opisane poniżej. Niezbędne upoważnienia do działania w imieniu podmiotu wykonującego działalność leczniczą oraz zgody do przetwarzania danych przechowywane są wyłącznie w tym podmiocie.
Instrukcja zgłoszenia użytkownika:
- Wybrać po lewej stronie z Menu opcję: Przesyłanie plików/wiadomości.
- Następnie z listy Rodzaj zgłoszenia” wybrać „Zgłoszenia danych o użytkownikach systemów SDS i e-Rejestracji” oraz zaznaczyć „Bez przesyłania pliku”.
Gotowa treść wiadomości jest automatycznie generowana z poziomu systemu gabinet.gov.pl.
Dalsze kroki
Proces kończy się po naciśnięciu przycisku „Prześlij”.
Na podstawie powyższego zgłoszenia, zawierającego kluczowe dane (tj. nr PESEL, rola biznesowa, poziom struktury organizacyjnej) dla funkcjonowania systemu e-rejestracji oraz SDS możliwe będzie zasilenie wskazanych systemów i docelowe ich użytkowanie.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu za pomocą adresu mailowego: gabinet-pomoc@cez.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 19 457.