Jesteś w:
System e-Krew
System e-Krew
System e-Krew jest systemem teleinformatycznym, którego celem jest wsparcie publicznej służby krwi w optymalnym wykorzystaniu zasobów krwi i jej składników oraz nadzór nad krwiolecznictwem. Centralny system zarządzania zasobami krwi i jej składnikami powstał z myślą o potrzebujących pacjentach, lekarzach, dawcach i pracownikach centrów krwiodawstwa
Współpraca z systemami zewnętrznymi
System e-Krew jest przygotowywany do współpracy w środowisku interoperacyjnym, dążąc do jak największej użyteczności i efektywności dostarczanych rozwiązań. Naszym strategicznym celem jest współpraca z dostawcami rozwiązań w obszarze krwiodawstwa i krwiolecznictwa oraz prowadzenie jednolitej polityki informacyjnej dla dostawców zewnętrznych.
O systemie
System udostępnia usługi elektroniczne skierowane do:
dawców i kandydatów na dawców krwi,
podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które wykorzystują krew i jej składniki w celach leczniczych,
Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, które bezpośrednio realizują działania związane z publiczną służbą krwi – pobranie, badanie, preparatyka oraz dystrybucja krwi i jej składników.
Szpitale otrzymają przede wszystkim możliwość:
składania elektronicznych zamówień na krew i jej składniki,
informowanie o niepożądanych zdarzeniach i reakcjach poprzetoczeniowych,
uzyskanie informacji w ramach procedury „look back”,
zlecanie wykonania badań immunohematologicznych oraz wgląd do ich wyników.
Kontakt
Kontakt dla dostawców w sprawach związanych z Systemem e-Krew jest możliwy pod adresem: ekrew-konsultacje@cez.gov.pl
Dokumentacja integracyjna
Dokumentacja dla świadczeniodawców i dostawców oprogramowania klasy HIS
Dokumentacja opisuje użycie interfejsu REST API w celu obsługi usług Systemu e-Krew w zakresie zlecania zamówień na krew i jej składniki, przekazywania informacji o ich wykorzystaniu, jak również w celu wsparcia innych procesów w obszarze współpracy Podmiotu Leczniczego (PWDL) z centrami krwiodawstwa i krwiolecznictwa.
Dokumentacja dla dostawców oprogramowania i urządzeń wspierających automatyczne tworzenie etykiet i obsługę magazynową
Dokumentacja techniczna dla dostawców oprogramowania produktów wspierających działalność CKiK w ramach automatycznego tworzenia etykiet oraz automatyzacji obsługi magazynowej w celu integracji z systemem eKrew wspierającego działalność CKiK.
Informacje dla użytkowników systemu e-Krew
Informacje dla użytkowników systemu e-Krew, w szczególności informacje dotyczące przygotowania do wdrożenia systemu e-krew w CKiK, dostępne są tutaj.