Jesteś w:
Masz pytania?
Pomoc techniczną w zakresie ZSMOPL można uzyskać:
- telefonicznie: 19 239, dla dzwoniących z zagranicy: +48 515 239 239,
- mailowo: zsmopl@cez.gov.pl.
Pomoc świadczona jest całodobowo, przez 7 dni w tygodniu (również w święta).
Pomoc merytoryczną w zakresie ZSMOPL można uzyskać:
mailowo: zsmopl@gif.gov.pl.
Aby usprawnić obsługę zgłoszeń technicznych:
W tytule wiadomości e-mail wysyłanej na adres zsmopl@cez.gov.pl podaj ID pomiotu lub REGON.
Opisz, czego dotyczy problem.
W przypadku problemów z komunikatem:
dołącz plik .xml wysłanego do systemu ZSMOPL (request.xml) oraz odpowiedź otrzymanej z usługi sieciowej ZSMOPL (response.xml);
podaj identyfikator komunikatu (ID Komunikatu) nadanego przez system ZSMOPL.
Określ wersję systemu: testowa (środowisko EWA) lub produkcyjna. W przypadku braku informacji zgłoszenie będzie domyślnie traktowane jako dotyczące wersji produkcyjnej.
Dołącz zrzuty ekranu (print screen) obrazujących problem z widoczną datą i godziną.
Podaj identyfikator podmiotu (ID podmiotu), zgodny z Rejestrem Aptek, Rejestrem Hurtowni Farmaceutycznych lub Rejestrem Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, jeśli zgłoszenie dotyczy określonego miejsca prowadzenia działalności (konkretnego podmiotu) lub NIP w przypadku podmiotu odpowiedzialnego.
Przekaż dane kontaktowe do osoby, która może udzielić dodatkowych informacji na temat problemu (adres e-mail oraz telefon kontaktowy).
Podaj daty i godziny wystąpienia problemu.