Masz pytania?

Pomoc techniczną w zakresie ZSMOPL można uzyskać:

Pomoc świadczona jest całodobowo, przez 7 dni w tygodniu (również w święta).

Pomoc merytoryczną w zakresie ZSMOPL można uzyskać:

Aby usprawnić obsługę zgłoszeń technicznych:

  1. W tytule wiadomości e-mail wysyłanej na adres zsmopl@cez.gov.pl podaj ID pomiotu lub REGON.

  2. Opisz, czego dotyczy problem.

  3. W przypadku problemów z komunikatem:

    1. dołącz plik .xml wysłanego do systemu ZSMOPL (request.xml) oraz odpowiedź otrzymanej z usługi sieciowej ZSMOPL (response.xml);

    2. podaj identyfikator komunikatu (ID Komunikatu) nadanego przez system ZSMOPL.

  4. Określ wersję systemu: testowa (środowisko EWA) lub produkcyjna. W przypadku braku informacji zgłoszenie będzie domyślnie traktowane jako dotyczące wersji produkcyjnej.

  5. Dołącz zrzuty ekranu (print screen) obrazujących problem z widoczną datą i godziną.

  6. Podaj identyfikator podmiotu (ID podmiotu), zgodny z Rejestrem Aptek, Rejestrem Hurtowni Farmaceutycznych lub Rejestrem Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, jeśli zgłoszenie dotyczy określonego miejsca prowadzenia działalności (konkretnego podmiotu) lub NIP w przypadku podmiotu odpowiedzialnego.

  7. Przekaż dane kontaktowe do osoby, która może udzielić dodatkowych informacji na temat problemu (adres e-mail oraz telefon kontaktowy).

  8. Podaj daty i godziny wystąpienia problemu.